< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Minh-Hien Vo
- Trefwoorden:Pedagogische wetenschappen en didactiek
- Disciplines:Sociale wetenschappen, Medische en gezondheidswetenschappen
Affiliaties
- Brussels onderzoekcentrum voor Innovatie in Leren en Diversiteit (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf3 jun 2020 → 8 jan 2023 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2019 → 30 sep 2021 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2019 → 30 sep 2021 - Faculteit Psychologie en Educatieve wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf16 sep 2015 → 22 jun 2020
Publicaties
1 - 6 van 6
- Examining Blended Learning Implementation in Hard and Soft Sciences: A Qualitative Analysis(2020)
Auteurs: Minh-Hien Vo, Chang Zhu, Anh Nguyet Diep
Pagina's: 250-272 - Students’ performance in blended learning: disciplinary difference and instructional design factors(2020)
Auteurs: Minh-Hien Vo, Chang Zhu, Anh Nguyet Diep
Pagina's: 487-510 - Investigating blended learning effectiveness and discerning its significant design features regarding students’ learning outcomes in higher education(2020)
Auteurs: Minh-Hien Vo, Chang Zhu
- The use of alternative assessment in language teaching context(2019)
Auteurs: Anh Nguyet Diep, Chang Zhu, Minh-Hien Vo
Pagina's: 1-21Aantal pagina's: 21 - Blended Learning Components Important to Student Learning: A Study on the Perceptions of Instructors(2017)
Auteurs: Minh-Hien Vo, Chang Zhu, Anh Nguyet Diep
Pagina's: 123-130 - The effect of blended learning on student performance at course-level in higher education: A meta-analysis(2017)
Auteurs: Minh-Hien Vo, Chang Zhu, Nguyet Diep
Pagina's: 17-28