< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Anne MERKEN
- Trefwoorden:Economie en toegepaste economische wetenschappen
- Disciplines:Economie en bedrijfskunde
Affiliaties
- Marketing & Strategie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2011 → 31 jan 2017 - Marketing (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 okt 2011 → 31 jan 2017 - Bedrijfseconomische Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf1 okt 2011 → 31 jan 2017
Publicaties
1 - 4 van 4
- The road to co-production success: Empirical studies from a customer perspective(2016)
Auteurs: Anne MERKEN, Sandra STREUKENS
Aantal pagina's: 256 - The effect of co-production process and outcome on customer evaluative judgments(2014)
Auteurs: Anne MERKEN, Sandra STREUKENS, Sara LEROI-WERELDS
Pagina's: 137 - 137 - Communicating value from a service dominant logic perspective: the explicitness of the customer's resource integrating role in advertising(2013)
Auteurs: Sara LEROI-WERELDS, Sandra STREUKENS, Anne MERKEN, Wim JANSSENS
Pagina's: 395 - 395 - To Participate or Not Participate. Exploring the Perceived Value of Co-production(2013)
Auteurs: Anne MERKEN, Sandra STREUKENS, Sara LEROI-WERELDS
Pagina's: 394 - 394