< Terug naar vorige pagina

Project

Creatie van een wetenschapspopulariserende website over gender en menselijke waardigheid in reclame en communicatie, in casu fase I van de oprichting van het expertisecentrum Zorrola.

FASE I - Infopunt (*) van de oprichting van het Expertisecentrum ZORROLA voor Gender en Menselijke waardigheid in reclame & communicatiebestaande uit het verstrekken van online informatie gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek- ter bestrijding van seksistische, genderonvriendelijke en mensonwaardige reclame en communicatie met oog voor de verschillende intersecties, zoals naast de intersecties genderidentiteit en –expressie, de intersecties met seksuele geaardheid, leeftijd, validiteit (handicap), etnisch-culturele en religieuze diversiteit- ter bewustmaking/ondersteuning en ter bevordering van radicale reclamegeletterdheid vano het brede publiek, middenveldorganisaties en onderwijsactoreno de bedrijfswereld en hun marketing en reclame professionals
Datum:3 jun 2019 →  31 dec 2019
Trefwoorden:WEBSITE
Disciplines:Media- en communicatiebeleid
Project type:Dienstverleningsproject