< Terug naar vorige pagina

Onderzoeker

Erik Snoeijers

  • Onderzoeksexpertise:Expertise in bedrijfscommunicatie en individuele communicatievaardigheden: spreken voor een publiek, crisiscommunicatie, strategische communicatie, public relations, mediatraining, ... Onderzoek naar individuele rollen in bedrijfs- en reputatiecommunicatie.
  • Trefwoorden:CRISIS MANAGEMENT, STRATEGISCHE COMMUNICATIE, COMMUNICATIESTRATEGIE, COMMUNICATIEVAARDIGHEDENONDERWIJS, TRAINING IN COMMUNICATIEVAARDIGHEDEN, COMMUNICATIE, COMMUNICATIEBEHEER, MEDIASTUDIES, Politieke en sociale wetenschappen
  • Disciplines:Communicatiewetenschappen, Media studies, Andere media en communicatie, Andere sociale wetenschappen, Communicatiemanagement, Methodologie voor communicatieonderzoek, Interculturele communicatie, Interpersoonlijke communicatie, Media- en communicatiebeleid, Visuele communicatie, Communicatiewetenschappen niet elders geclassificeerd, Andere media en communicatie die niet elders zijn geclassificeerd, Andere sociale wetenschappen niet elders geclassificeerd
  • Onderzoekstechnieken:Kwantitatief en kwalitatief onderzoek, bij voorkeur gemengde methodes.
  • Gebruikers van onderzoeksexpertise:Bedrijven, organisaties en individuen die hun communicatie verder willen professionaliseren.