< Terug naar vorige pagina

Project

Het Systeem van Zittenblijven in het Lager Onderwijs - Tegemoet Komen aan de Kloof Tussen Onderzoek en Praktijk Door Middel van Theorie-Gedreven Impact Evaluatie

Machteld Vandecandelaere verdedigde haar doctoraat "Doorkleuteren of Overvaren? Onderzoek Naar Zittenblijven in de Derde Kleuterklas" in maart 2015.
(zie http://www.kuleuven.be/doctoraatsverdediging/fiches/3H10/3H100607.htm). 
Sinds 1 oktober 2016 is ze post-doctoraal onderzoeker bij FWO met het project
" Het Systeem van Zittenblijven in het Lager Onderwijs. Tegemoet Komen aan de Kloof Tussen Onderzoek en Praktijk Door Middel van Theorie-Gedreven Impact Evaluatie".

Datum:1 okt 2016 →  30 sep 2020
Trefwoorden:Zittenblijven, Lager Onderwijs, Theorie-Gedreven Impact Evaluatie
Disciplines:Onderwijscurriculum, Onderwijssystemen, Algemene pedagogische en onderwijswetenschappen, Specialistische studies in het onderwijs, Andere pedagogische en onderwijswetenschappen