< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Gustavo Alberto Garcia Botero
- Trefwoorden:Pedagogische wetenschappen en didactiek, Psychologie
Affiliaties
- Brussels onderzoekcentrum voor Innovatie in Leren en Diversiteit (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf3 jun 2020 → Heden - Psychologie (Departement)
Lid
Vanaf1 aug 2022 → 30 sep 2023 - Psychologie (Departement)
Lid
Vanaf1 aug 2022 → 20 okt 2022 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 jul 2020 → 31 dec 2022 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2019 → 30 sep 2021 - Faculteit Psychologie en Educatieve wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf30 jun 2019 → 18 sep 2019 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf8 apr 2019 → 30 sep 2019 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2017 → 20 okt 2022 - Faculteit Psychologie en Educatieve wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf24 aug 2015 → 16 sep 2018
Publicaties
1 - 9 van 9
- Aceptación y uso del aprendizaje de idiomas asistido por dispositivos móviles por parte de profesores de idiomas de educación superior(2022)
Auteurs: Gustavo Alberto Garcia Botero, Anh Nguyet Diep, Jacqueline García Botero, Chang Zhu, Frederik Questier
Pagina's: 66-92 - Self-directed language learning in a mobile-assisted, out-of-class context(2019)
Auteurs: Gustavo Alberto Garcia Botero, Frederik Questier, Chang Zhu
Pagina's: 71-97 - Complementing in-class language learning with voluntary out-of-class MALL. Does training in self-regulation and scaffolding make a difference?(2019)
Auteurs: Gustavo Alberto Garcia Botero, Margarita Alexandra BOTERO, Chang Zhu, Frederik Questier
Pagina's: 1-16 - The integration of mobile assisted language learning in out-of-class settings: A study in the Colombian context.(2019)
Auteurs: Gustavo Alberto Garcia Botero, Chang Zhu
- Acceptance and usage of mobile assisted language learning by higher education students(2018)
Auteurs: Gustavo Alberto Garcia Botero, Frederik Questier, Sebastiano Cincinnato, Chang Zhu
Pagina's: 426-451 - Modelo PAT (Presencialidad Asistida por Tecnología) en tiempos de pandemia: aciertos y desaciertos
Auteurs: Gustavo Alberto Garcia Botero
Pagina's: 43-56Aantal pagina's: 14 - FL Pre-Service Teachers' Psychosocial Aspects and Educational Conditions during the covid-19 pandemic lockdown
Auteurs: Gustavo Alberto Garcia Botero
Pagina's: 553-569 - What students think and what they actually do in a mobile assisted language learning context: new insights for self-directed language learning in higher education
Auteurs: Gustavo Alberto Garcia Botero
Pagina's: 150-154Aantal pagina's: 5 - MOBILE ASSISTED LANGUAGE LEARNING AND SELF-REGULATION AS STRATEGIES TO LEARN A FOREIGN LANGUAGEEdition: 1
Auteurs: Gustavo Alberto Garcia Botero
Pagina's: 25-38Aantal pagina's: 13