< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Johan Loeckx
- Trefwoorden:Informatica
- Disciplines:Analoge, RF- en mixed-signal geïntegreerde circuits, Signaalverwerking, Educatieve technologie, Gezondheidsinformatica, Modellering niet elders geclassificeerd, Artificiële intelligentie niet elders geclassificeerd, Natuurlijke taalverwerking, Machine learning en besluitvorming, Systeemtheorie, -modellering en -identificatie, Modellering en simulatie, Neurale, evolutionaire en fuzzy computation, Neuromorphic computing
Affiliaties
- Artificiele Intelligentie (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 okt 2012 → Heden - Informatica en Toegepaste Informatica (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2021 → 30 sep 2022 - Informatica en Toegepaste Informatica (Departement)
Lid
Vanaf8 apr 2019 → Heden - Informatica en Toegepaste Informatica (Departement)
Lid
Vanaf8 apr 2019 → Heden - Informatica en Toegepaste Informatica (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2017 → 20 okt 2022 - Informatica en Toegepaste Informatica (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2012 → 20 okt 2022
Projecten
1 - 10 of 12
- Meta-dynamisch modelleren van functionele hersen netwerken (MEMOBRAIN)Vanaf1 jan 2024 → HedenFinanciering: FWO Onderzoeksproject (incl. WEAVE projecten)
- Joint R&D 2022: Voorspellend onderhoud: overbrug de kloof tussen GBS en operaties voor duurzamere gebouwenVanaf1 sep 2023 → HedenFinanciering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
- Cyberveilige en veerkrachtige digitale samenlevingVanaf1 sep 2023 → HedenFinanciering: Privé-financiering van binnenlandse oorsprong - onbepaald
- IOF GEAR: Artificial Intelligence LabVanaf1 jan 2022 → HedenFinanciering: IOF - technologie validatie in reële omgeving, IOF - mandaten
- IOF PoC project Gonogo - Ondersteuning van go/no-go beslissingen met AIVanaf15 jul 2021 → 14 apr 2023Financiering: IOF - technologie concept exploratie
- TETRA-project: SAIRE: slimme apparaten en kunstmatige intelligentie voor hervalidatieVanaf1 mrt 2021 → 28 feb 2023Financiering: IWT / VLAIO - TETRA-fonds
- Project CSAI - Cyberbeveiliging Kunstmatige intelligentieVanaf1 mrt 2021 → 30 sep 2023Financiering: VLAIO ICON cybersecurity (CS-ICON)
- Erasmus+ Key Action 2: Werkgelegenheid in programma ontwikkeling:Vanaf1 sep 2020 → 31 aug 2023Financiering: EU - buiten kader - onbepaald (beheerd door de EC)
- Erasmus+ KA201 FAIAS : Bevordering van het gebruik van AI in scholenVanaf1 sep 2020 → 31 aug 2023Financiering: EU - buiten kader - onbepaald (beheerd door de EC)
- GEAR: BruBotics, het Brusselse Mens-Robot Onderzoekscentrum van de VUBVanaf1 jan 2020 → HedenFinanciering: IOF - technologie validatie in reële omgeving, IOF - mandaten
Publicaties
1 - 8 van 8
- Evaluation of call centre conversations based on a high-level symbolic representation(2022)Series: Proceedings of the Annual Conference of the International Speech Communication Association, INTERSPEECHVolume: 2022-September
Auteurs: Leticia Arco, Carlos Alberto Martínez Mosquera, Fabjola Braho, Yisel Clavel, Johan Loeckx
Pagina's: 3663-3664Aantal pagina's: 2 - Homo Roboticus(2019)
Auteurs: Bram Vanderborght, Katrien Beuls, Joost Brancart, Malaika Brengman, Thomas Crispeels, Sander De Bock, Laurens De Gauquier, Paul De Hert, E. De Keersmaecker, Lars De Laet, et al.
Aantal pagina's: 296 - Effects of a Respiratory Muscle Training Program on Respiratory Function and Musical Parameters in Saxophone Players(2017)
Auteurs: Koen Dries, Walter Vincken, Johan Loeckx, Daniel Schuermans, Joris Dirckx
Pagina's: 381-393 - Mining for Evidence of Collaborative Learning in Question & Answering Systems
Auteurs: Johan Loeckx
Aantal pagina's: 5 - Musical Variation and Improvisation based on Multi-Resolution RepresentationsSeries: Publications of the Laboratory of Mechanics and Acoustics
Auteurs: Johan Loeckx
Pagina's: 87-96Aantal pagina's: 10 - Learning music onlineSeries: The Future of Learning
Auteurs: Johan Loeckx
Pagina's: 21-38Aantal pagina's: 18 - A Recommender System for Classical Piano Education Based on the Theory of FlowEdition: 10Series: INTED2016 Proceedings
Auteurs: Johan Loeckx
Pagina's: 7190-7197Aantal pagina's: 8 - Blurring Boundaries in Education: Context and Impact of MOOCs
Auteurs: Johan Loeckx