< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Eva Staels
- Trefwoorden:Psychologie
- Disciplines:Ingenieurswetenschappen en technologie, Medische en gezondheidswetenschappen
Affiliaties
- Brussels University Consultation Center (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 jan 2022 → Heden - Brein, Lichaam en Cognitie (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf4 jul 2018 → Heden - Psychologie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2020 → 30 sep 2023 - Psychologie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2019 → 30 sep 2020 - Psychologie (Departement)
Lid
Vanaf8 apr 2019 → 30 sep 2019 - Psychologie (Departement)
Lid
Vanaf1 apr 2019 → 20 okt 2022 - Psychologie (Departement)
Lid
Vanaf1 jan 2019 → 17 sep 2023 - Faculteit Psychologie en Educatieve wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf22 jun 2017 → 7 sep 2017 - Faculteit Psychologie en Educatieve wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf22 jun 2017 → 7 sep 2017 - Faculteit Psychologie en Educatieve wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf17 aug 2015 → 8 mrt 2016 - Klinische en Levenslooppsychologie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2010 → 31 mrt 2019 - Faculteit Psychologie en Educatieve wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf5 sep 2008 → 2 jul 2010
Publicaties
1 - 6 van 6
- A Specific Implicit Sequence Learning Deficit as an Underlying Cause of Dyslexia? Investigating the Role of Attention in Implicit Learning Tasks.(2017)
Auteurs: Eva Staels, Willem Van Den Broeck
Pagina's: 371-382 - No Solid Empirical Evidence for the SOLID (Serial Order Learning Impairment) Hypothesis of Dyslexia.(2015)
Auteurs: Eva Staels, Willem Van Den Broeck
Pagina's: 650-669 - Orthographic Learning and the Role of Text-to-Speech Software in Dutch Disabled Readers(2015)
Auteurs: Eva Staels, Willem Van Den Broeck
Pagina's: 39-50 - Order short-term memory is not impaired in dyslexia and does not affect orthographic learning(2014)
Auteurs: Eva Staels, Willem Van Den Broeck
Pagina's: 732-732 - Factorial validity and measurement invariance across intelligence levels and gender of the Overexcitabilities Questionnaire-II (OEQ-II)(2014)
Auteurs: Willem Van Den Broeck, Joeri Hofmans, Sven Cooremans, Eva Staels
Pagina's: 55-68 - Preventie van leesproblemen. Kenmerken van goed leesonderwijs en een goede voorbereiding bij kleuters.
Auteurs: Eva Staels
Pagina's: 15-21