< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Karen Triquet
- Trefwoorden:Pedagogische wetenschappen en didactiek, Letteren, Algemene en logistieke diensten, Aardwetenschappen en aardrijkskunde
- Disciplines:Algemene en logistieke diensten, Ingenieurswetenschappen en technologie, Medische en gezondheidswetenschappen, Humane wetenschappen en de kunsten
Affiliaties
- Brussels onderzoekcentrum voor Innovatie in Leren en Diversiteit (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf3 jun 2020 → Heden - Faculteit Psychologie en Educatieve wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf25 aug 2015 → Heden - Staf en secretariaat (Administratieve eenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2021 → Heden - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 feb 2021 → 30 sep 2021 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 dec 2020 → 30 sep 2021 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 nov 2020 → 31 dec 2021 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 dec 2019 → 30 nov 2020 - Communicatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 mei 2018 → 31 dec 2022 - Dynamiek en Interactie in Hoger Onderwijs, Onderzoek en Innovatie (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf10 mei 2017 → 1 jan 2023 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf16 feb 2015 → 14 okt 2022 - Faculteit Psychologie en Educatieve wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf23 aug 2012 → 6 feb 2015
Publicaties
1 - 4 van 4
- Facebook group dynamics: an ethnographic study of the teaching and learning potential for secondary school teachers(2019)
Auteurs: Jaël Muls, Karen Triquet, Joachim Vlieghe, Free De Backer, Chang Zhu, Koen Lombaerts
Pagina's: 162-179 - Exploring the association of learning participation with the quality of life of older Chinese adults: A mixed methods approach(2018)
Auteurs: Renfeng Wang, Liesbeth De Donder, Free De Backer, Karen Triquet, Shihua Li, Honghui Pan, Valérie Marie Thomas, Koen Lombaerts
Pagina's: 378-390 - Classroom biographies: Teaching and learning in evolving material landscapes (c. 1960-2015)(2017)
Auteurs: Jo Tondeur, Frederik Herman, Maud de Buck, Karen Triquet
Pagina's: 280-294 - Teacher differences in promoting students' self-regulated learning: Exploring the role of student characteristics(2016)
Auteurs: Jeltsen Peeters, Free De Backer, Ankelien Kindekens, Karen Triquet, Koen Lombaerts
Pagina's: 88-96