< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Silke Kimberly Lissens
- Trefwoorden:Letteren
Affiliaties
- ECHO: Onderzoeksgroep media, cultuur en politiek (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf22 sep 2008 → Heden - Communicatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 jan 2019 → 30 sep 2021 - Faculteit Economische en Sociale Wetenschappen en Solvay Business School (Faculteit)
Lid
Vanaf7 aug 2015 → 4 feb 2019 - Communicatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 aug 2011 → 30 sep 2021 - Faculteit Economische en Sociale Wetenschappen en Solvay Business School (Faculteit)
Lid
Vanaf22 sep 2008 → 2 jul 2010
Publicaties
1 - 3 van 3
- About fitting in and standing out: A field analysis of young adolescents’ brand consumption.(2019)
Auteurs: Silke Kimberly Lissens, Jo Renate Bauwens
- A Consideration of the Needs, Opportunities, and Challenges for a Critical Advertising Pedagogy(2017)Series: Routledge Research in Cultural and Media Studies
Auteurs: Silke Kimberly Lissens
Pagina's: 179-192 - Advertising literacy and vulnerable young audiences(2016)
Auteurs: Silke Kimberly Lissens
Pagina's: 63-79.