< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Erna NAUWELAERTS
- Trefwoorden:Wiskunde, Algemene en logistieke diensten
- Disciplines:Associatieve ringen en algebra's, Groeptheorie en generalisaties, Niet-associatieve ringen en algebra's, Andere pedagogische en onderwijswetenschappen niet elders geclassificeerd
Affiliaties
- Educatieve Studies (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2017 → Heden - School voor Educatieve Studies (Faculteit)
Lid
Vanaf1 okt 2017 → Heden - UHasselt Onderzoek naar innovatief en maatschappelijk geëngageerd onderwijs (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 okt 2017 → Heden - Departement Algemeen Beheer (Administratieve eenheid)
Lid
Vanaf1 dec 2012 → 16 okt 2017 - Directie Rectoraat (Administratieve eenheid)
Lid
Vanaf1 dec 2012 → 16 okt 2017 - Niet onderzoeksgroep gebonden projecten (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 okt 2009 → 30 sep 2012 - Universiteit Hasselt (Universiteit)
Verantwoordelijke
Vanaf1 okt 2008 → 30 sep 2012 - Zuivere wiskunde (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2001 → 30 nov 2012 - Algebra (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 jan 1990 → 30 nov 2012 - Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf15 okt 1974 → 30 nov 2012 - Wiskunde, natuurkunde, informatica (Afdeling)
Lid
Vanaf15 okt 1974 → 30 sep 2009
Projecten
1 - 2 of 2
- Tutor Traint Talent (TTT-project)Vanaf1 sep 2011 → 31 aug 2012Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
- Tutor traint talent (TTT) verlengingVanaf1 okt 2010 → 30 sep 2011Financiering: Stichtingen, fondsen e.d. met wetenschappelijk oogmerk
Publicaties
1 - 8 van 8
- Application of The Learning Strategies and Motivation Questionnaire (LEMO) at the University: Reliability and Relation to First-year GPA(2023)
Auteurs: Erna NAUWELAERTS, Sarah DOUMEN
Pagina's: 21 - 39 - Guiding Students’ Transition to University: Which Student Factors to Include?(2023)
Auteurs: Erna NAUWELAERTS, Sarah DOUMEN, Guido VERHAERT
Pagina's: 86 - 100 - De overgang naar het hoger onderwijs: belangrijke leerlingfactoren en de rol van de klassenraad(2023)
Auteurs: Erna NAUWELAERTS, Sarah DOUMEN
Pagina's: 16 - 18 - Een nieuw oriënteringsinstrument – met hoge correlatie met reëel studiesucces – voor de begeleiding van de studiekeuze naar de universiteit toe(2018)
Auteurs: Erna NAUWELAERTS, Sarah DOUMEN, Guido VERHAERT, Geert MOLENBERGHS, Luc DE SCHEPPER
Pagina's: 90 - 96 - De belangrijkste studentfactoren voor studiesucces in het hoger onderwijs: een grootschalig literatuuronderzoek(2016)
Auteurs: Erna NAUWELAERTS, Sarah DOUMEN
Pagina's: 373 - 385 - Selectie- en oriënteringsproeven doorstaan de toetsing niet. Op zoek naar een andere aanpak.(2015)
Auteurs: Erna NAUWELAERTS, Sarah DOUMEN
Pagina's: 18 - 25 - Effectiviteit van toelatingsproeven(2014)
Auteurs: Erna NAUWELAERTS, Sarah DOUMEN, Luc DE SCHEPPER
Pagina's: 79 - 85 - Introducing crystalline graded algebras(2008)
Auteurs: Erna NAUWELAERTS, Freddy Van Oystaeyen
Pagina's: 133 - 148