< Terug naar vorige pagina

Onderzoeker

Laura Herrewijn

  • Trefwoorden  (Ghent University):Experimenteel onderzoek, Serious games, Reclame-effectiviteit, Persuasieve communicatie, Digitale games, Virtual reality
  • Trefwoorden  (University of Antwerp):Politieke en sociale wetenschappen
  • Disciplines  (AP Hogeschool Antwerpen):Permanente educatie en levenslang leren
  • Disciplines  (Ghent University):Communicatiemanagement, Consumentengedrag, Motivatie en emotie, Marketingcommunicatie, Reclame, Digitale media, Leren en gedrag, Cognitieve processen
  • Disciplines  (University of Antwerp):Antropologie, Toegepaste sociologie, Demografie, Beleid en administratie, Sociale verandering, Sociale psychologie, Sociale stratificatie, Sociale theorie en sociologische methoden, Sociaal werk, Sociologie van levensloop, gezin en gezondheid, Sociologie van organisaties en beroepen, Andere sociologie en antropologie, Burgerschap, immigratie en politieke ongelijkheid, Internationale en vergelijkende politiek, Multilevel governance, Nationale politiek, Politiek gedrag, Politieke organisaties en instellingen, Politieke theorie en methodologie, Openbaar bestuur, Andere politieke wetenschappen, Economische geografie, Menselijke geografie, Recreatie, vrijetijdsbesteding en toeristische geografie, Stedelijke en regionale geografie, Andere sociale en economische geografie, Communicatiewetenschappen, Journalistiek en professioneel schrijven, Media studies, Andere media en communicatie, Productontwikkeling, Andere sociale wetenschappen