< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Hannelore Crijns
- Disciplines:Communicatiewetenschappen, Andere media en communicatie, Media studies, Journalistiek en professioneel schrijven
Affiliaties
- Vakgroep Communicatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf15 mei 2014 → 30 nov 2019
Projecten
1 - 1 of 1
- Onderzoek naar de effectiviteit van communicatiestrategieën via sociale media van gouvernementele organisaties in tijden van crisisVanaf1 okt 2014 → 30 sep 2018Financiering: BOF - Nieuwe Onderzoeksinitiatieven
Publicaties
1 - 7 van 7
- The active role of stakeholders in corporate communication : a multi-vocal approach of communication in turbulent times(2018)
Auteurs: Hannelore Crijns
Aantal pagina's: 1 - Who says what during crises? A study about the interplay between gender similarity with the spokesperson and crisis response strategy(2017)
Auteurs: Hannelore Crijns, An-Sofie Claeys, Veroline Cauberghe
Pagina's: 143 - 151 - How to deal with online consumer comments during a crisis? The impact of personalized organizational responses on organizational reputation(2017)
Auteurs: Hannelore Crijns, Veroline Cauberghe, An-Sofie Claeys
Pagina's: 619 - 631 - Terrorism threat in Belgium : the resilience of Belgian citizens and the protection of governmental reputation by means of communication(2017)
Auteurs: Hannelore Crijns, Veroline Cauberghe
Pagina's: 219 - 234 - Crisiscommunicatie via Facebook : een experimenteel onderzoek naar de effecten van de valentie en likes van reacties op bedrijfsreputatie en virale gedragsintenties(2015)
Auteurs: Hannelore Crijns, Veroline Cauberghe, Liselot Hudders, An-Sofie Claeys, Eveline Neirings
Aantal pagina's: 1 - Facebook als corporate communicatie tool voor bedrijven? : Een inhoudsanalyse van de communicatiestrategieën van gereputeerde Belgische bedrijven op de sociale netwerksite(2015)
Auteurs: Hannelore Crijns, Liselot Hudders, Veroline Cauberghe, An-Sofie Claeys
Pagina's: 39 - 63 - Facebook as a corporate communication tool? A quantitative content analysis of the communication strategies of reputable Belgian companies on the social network site Facebook(2014)
Auteurs: Hannelore Crijns, Veroline Cauberghe, An-Sofie Claeys
Pagina's: 1 - 6