< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Jonas El Sayeh Khalil
- Disciplines:Parallel programmeren, Computergraphics
Affiliaties
- Vakgroep Elektronica en Informatiesystemen (Departement)
Lid
Vanaf1 sep 2012 → 23 sep 2018
Projecten
1 - 1 of 1
- Ontwerp van representaties en schaalbare codeersystemen voor semi-regelmatige en onregelmatige mazen met zeer hoge resolutieVanaf1 okt 2013 → 31 aug 2018Financiering: BOF - Nieuwe Onderzoeksinitiatieven
Publicaties
1 - 8 van 8
- Feature-preserving irregular mesh coding with interactive region-of-interest support(2018)
Auteurs: Jonas El Sayeh Khalil
Aantal pagina's: 1 - Scalable feature-preserving irregular mesh coding(2017)
Auteurs: Jonas El Sayeh Khalil, A Munteanu, L Denis, Peter Lambert
Pagina's: 275 - 290 - Path caching in real-time strategy games(2015)
Auteurs: Ignace Saenen, Jonas El Sayeh Khalil, Peter Lambert, Rik Van de Walle
Pagina's: 147 - 154 - Extreme asset simplification and the preservation of visual appearance(2015)
Auteurs: Jonas El Sayeh Khalil, Ignace Saenen, Peter Lambert, Rik Van de Walle
Pagina's: 155 - 162 - Real-time semi-procedural crowd animation
Auteurs: Jonas El Sayeh Khalil, Aljosha De Meulemeester, Koen Samyn, Peter Lambert
Pagina's: 516 - 517 - 3D Mesh coding with predefined region-of-interest
Auteurs: Jonas El Sayeh Khalil, A Munteanu, Peter Lambert
Pagina's: 1422 - 1426 - Transforming complex animation film assets to 3D game assets through the use of a voxel model
Auteurs: Jonas El Sayeh Khalil, Ignace Saenen, GaƩtan Deglorie, Peter Lambert
Pagina's: 24 - 27 - Rate-distortion optimized wavelet-based irregular mesh coding
Auteurs: Jonas El Sayeh Khalil, Adrian Munteanu, Peter Lambert
Pagina's: 212 - 219