Onderzoeker
Natalie Pareja Roblin
- Disciplines:Onderwijssystemen, Andere pedagogische en onderwijswetenschappen, Onderwijscurriculum, Algemene pedagogische en onderwijswetenschappen, Specialistische studies in het onderwijs
Affiliaties
- Vakgroep Onderwijskunde (Departement)
Lid
Vanaf1 sep 2011 → 30 sep 2017
Publicaties
1 - 10 van 20
- Practical considerations informing teachersU+2019 technology integration decisions : the case of tablet PCs(2018)
Auteurs: Natalie Pareja Roblin, Jo Tondeur, Joke Voogt, Bram Bruggeman, Griet Mathieu
Pagina's: 165 - 181 - Conditions for the successful implementation of teacher educator design teams for ICT integration : a Delphi study(2017)
Auteurs: Heleen Becuwe, Natalie Pareja Roblin, Jo Tondeur, Jeroen Thys, Els Castelein, Joke Voogt
Pagina's: 159 - 172 - Unpacking the roles of the facilitator in higher education professional learning communities(2016)
Auteurs: Leonor Margalef, Natalie Pareja Roblin
Pagina's: 155 - 172 - Research-informed strategies to address educational challenges in a digitally networked world(2015)
Auteurs: Joke Voogt, Gerald Knezek, Natalie Pareja Roblin
Pagina's: 619 - 623 - Condities voor de succesvolle implementatie van leergemeenschappen : de casus van Teacher educator Design Teams voor ICT-integratie(2015)
Auteurs: Heleen Becuwe, Jo Tondeur, Natalie Pareja Roblin, Johan van Braak, Els Castelein, Jeroen Thys
Pagina's: 5 - 16 - Shifts in funding for science curriculum design and their (unintended) consequences(2015)
Auteurs: Natalie Pareja Roblin, Christian Schunn, Debra Bernstein, Susan McKenney
Aantal pagina's: 1 - Van de lerarenopleiding tot de onderwijspraktijk: een follow-up studie naar strategieën om leraren voor te bereiden op educatief ICT-gebruik(2014)
Auteurs: Jo Tondeur, Natalie Pareja Roblin, Johan van Braak, Joke Voogt
Pagina's: 7 - 18 - Linking research and practice through teacher communities: a place where formal and practical knowledge meet?(2014)
Auteurs: Natalie Pareja Roblin, Bart JB Ormel, Susan E McKenney, Joke M Voogt, Jules M Pieters
Pagina's: 183 - 203 - Samen sterk! Een pleidooi voor de inzet van teacher design teams met het oog op ICT-integratie in de lerarenopleiding(2014)
Auteurs: Els Castelein, Jeroen Thys, Jo Tondeur, Natalie Pareja Roblin, Heleen Becuwe
Pagina's: 67 - 71 - Practical examples as a resource for professional development(2013)
Auteurs: Jo Tondeur, Natalie Pareja Roblin, Johan van Braak, Petra Fisser, Joke Voogt
Pagina's: 38 - 45