< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Greet Langie
- Disciplines:Productietechnieken
Affiliaties
- Maakprocessen en -Systemen (MaPS) (Afdeling)
Lid
Vanaf1 aug 2020 → 31 jul 2020 - Werktuigkundige Industriële Ingenieurstechnieken, Campus De Nayer Sint-Katelijne-Waver (Technologiecluster)
Lid
Vanaf1 okt 2013 → 30 sep 2019 - Faculteit Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf1 okt 2012 → 30 sep 2013 - Departement Natuurkunde en Sterrenkunde (Departement)
Lid
Vanaf1 jun 2009 → 30 sep 2012 - Lerarenopleiding Wetenschappen en Technologie (Section)
Lid
Vanaf1 okt 2008 → 31 mei 2009
Projecten
1 - 10 of 14
- REFL³ECT: Leren om te blijven leren - Zelfregulatie als kerncompetentie voor levenslang lerenVanaf1 okt 2022 → HedenFinanciering: BOF - projecten, Fonds Recuperatie Fiscale Vrijstelling
- REFL³ECT: levenslang leren bij ingenieursstudentenVanaf25 sep 2022 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Persoonlijke ontwikkelingplannen in levenslang leren voor ingenieursVanaf15 aug 2022 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- URGENT Het belang van de future disciplinary self voor de inclusie van ondervertegenwoordigde ingenieursstudentenVanaf1 apr 2022 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- URGENT Het belang van de future disciplinary self voor de inclusie van ondervertegenwoordigde ingenieursstudentenVanaf1 mrt 2022 → HedenFinanciering: IOF - technologie validatie in labo
- De verstrengeling van feedbackgeletterdheid en reflectie: Een longitudinale studie bij ingenieursstudentenVanaf4 mrt 2020 → 4 mrt 2024Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Validering van ijkingstoetsen voor hoger STEM onderwijs – een argumentbenaderingVanaf1 okt 2019 → 12 mrt 2024Financiering: BOF - doctorale mandaten
- Talent- en gedragsgerichte learining dahboards als brug tussen leariniganalytics en onderwijsinterventies.Vanaf1 nov 2017 → 31 okt 2019Financiering: BOF - Geconcert. Onderzoeksacties vanaf 1994
- Voorbij de stereotypen: professionele rollen voor toekomstige ingenieurs. Een gevalideerd competentiegericht framework ter ondersteuning van professioneel bewustzijn en het maken van weloverwogen loopbaankeuzesVanaf27 jul 2017 → 19 dec 2022Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Professional Roles and Employability of Future EngineeRsVanaf1 jan 2017 → 31 dec 2019Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 10 van 89
- Validation of positioning tests for higher STEM education – an argument-based approach(2024)
Auteurs: Greet Langie
- Lifelong Learning as Explicit Part of Engineering Programmes: A Case Study(2023)
Auteurs: Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Pagina's: 902 - 912Aantal pagina's: 11 - An embedded intervention to support the development of student feedback literacy(2023)
Auteurs: Kurt Coppens, Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Aantal pagina's: 12 - Assessing Engineering Students' Preparedness for Lifelong Learning and Self-reflection Competency(2023)
Auteurs: Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Aantal pagina's: 11 - Engineering Science Students' Self-Regulation: A Baseline(2023)
Auteurs: Tinne De Laet, Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Aantal pagina's: 11 - Capturing student feedback literacy using reflective logs(2023)
Auteurs: Kurt Coppens, Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Pagina's: 653 - 666 - Engineering Technology Students' Self-Regulation: A Baseline(2023)
Auteurs: Tinne De Laet, Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Pagina's: 891 - 901 - Disciplinary Future Selves: Going Beyond the Idiosyncratic View(2023)
Auteurs: Korneel Schepers, Greet Langie
- Breaking through stereotypes: professional roles for future engineers. A validated competency based framework supporting professional awareness and making well informed career choices.(2022)
Auteurs: Greet Langie, Tim Smits, Heidi Knipprath
- Enhancing (future) studens' sense of belonging to increase diversity and inclusion in engineering(2022)
Auteurs: Veerle Draulans, Colette van Laar, Greet Langie
Pagina's: 215 - 224