< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Luc De Grez
- Disciplines:Management
Affiliaties
- Onderzoekseenheid Work and Organisation Studies (hoofdwerkadres Brussel) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 jul 2016 → 30 sep 2021 - Instructiepsychologie en -technologie (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 jan 2012 → 30 sep 2013 - Instituut voor Sociaal Recht (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 nov 2004 → 31 okt 2007 - Onderzoekseenheid Arbeids- en Socialezekerheidsrecht (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 nov 2002 → 31 okt 2004
Projecten
1 - 2 of 2
- ALO. Volwassenen lerenden online! Online en gecombineerd leren binnen volwassenonderwijs en de beroepsopleidingen.Vanaf1 nov 2014 → 31 okt 2018Financiering: SBO (Strategisch Basisonderzoek)
- Samen sterk richting diploma: naar een geïntegreerd raamwerk voor het faciliteren van interacties tussen volwassen cursisten in modulair afstandslerenVanaf1 nov 2014 → 22 okt 2019Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 10 van 21
- Motivation and Performance of First-year Students(2024)
Auteurs: Irene Roozen, Katie Goeman, Luc De Grez
Pagina's: 109 - 125 - Fostering learning from Instructional video: Effect of subtitle language on content recall(2021)
Auteurs: Katie Goeman, Luc De Grez, Nick Deschacht
Pagina's: 233 - 255 - Fostering Learning from Instructional Video: Effect of Subtitle Language on Content Recall(2021)
Auteurs: Katie Goeman, Luc De Grez
Pagina's: 233 - 255 - Investigating the enactment of social presence in blended adult education(2020)
Auteurs: Katie Goeman, Luc De Grez, Jan Elen
Pagina's: 340 - 356 - Learning Communities in Blended Adult Education: Expectations of Learners and Program Coordinators(2018)
Auteurs: Ellen Van Twembeke, Luc De Grez, Jan Elen, Katie Goeman
Pagina's: 927 - 933Aantal pagina's: 7 - EDUCATIONAL VIDEO CLIPS. EFFECTS OF SUBTITLE TYPE ON LEARNING(2018)
Auteurs: Luc De Grez
Pagina's: 805 - 809 - The effects of different types of video modelling on undergraduate students’ motivation and learning in an academic writing course(2017)
Auteurs: Mariet Raedts, Elke Van Steendam, Luc De Grez, Jef Hendrickx
Pagina's: 399 - 435 - Effective instructional video for L2 argumentative writing in higher education: The impact of video interactivity on student learning.(2015)
Auteurs: Elke Van Steendam, Luc De Grez, Katie Goeman
Pagina's: 381 - 382Aantal pagina's: 2 - If They Can, I Can! Enhancing Learning through (Peer) Modeling in Instructional Video(2014)
Auteurs: Luc De Grez, Elke Van Steendam, Mariet Raedts
Pagina's: 741 - 745 - The differential impact of observational learning and practice-based learning on the development of oral presentation skills in higher education(2014)
Auteurs: Luc De Grez, Irene Roozen
Pagina's: 256 - 271