- Feedback in de klas: verborgen leerkansen(2021)
Auteurs: Stijn Vanhoof
- Measuring statistics attitudes: Structure of the survey of attitudes toward statistics(2011)
Auteurs: Stijn Vanhoof, Sofie Kuppens, Ana Castro Sotos, Lieven Verschaffel, Patrick Onghena
Pagina's: 35 - 51
- Attitudes toward statistics: How do they evolve during students' curriculum and what is the relation with students' evaluation of their course?(2011)
Auteurs: Stephanie Lem, Kaat Van Dessel, Stijn Vanhoof, Patrick Onghena
Pagina's: 43 - 60
- De plaats van statistiek in het onderwijs: in of uit de wiskundeles?(2010)
Auteurs: Virginie März, Stijn Vanhoof, Patrick Onghena
Pagina's: 170 - 177
- De vernieuwing van het statistiekonderwijs in Vlaanderen: percepties en betekenisgeving in het implementatieproces(2010)
Auteurs: Virginie März, Stijn Vanhoof, Geert Kelchtermans, Patrick Onghena
Pagina's: 134 - 151
- De vernieuwing van het statistiekonderwijs in Vlaanderen: percepties en betekenisgeving in het implementatieproces(2010)
Auteurs: Virginie März, Stijn Vanhoof, Geert Kelchtermans, Patrick Onghena
Pagina's: 134 - 151
- How confident are students in their misconceptions about hypotheses tests?(2009)
Auteurs: Ana Castro Sotos, Stijn Vanhoof, Wim Van Den Noortgate, Patrick Onghena
- Vragenlijst statistisch redeneren(2009)
Auteurs: Stijn Vanhoof, Ana Castro Sotos, Lieven Verschaffel, Patrick Onghena
Pagina's: 305 - 319
- Statistisch redeneren: achtergrond en voorbeelden(2009)
Auteurs: Greet Peters, Virginie März, Stijn Vanhoof, Patrick Onghena
Pagina's: 229 - 243
- The transitivity misconception of Pearson's correlation coefficient(2008)
Auteurs: Ana Castro Sotos, Stijn Vanhoof, Wim Van Den Noortgate, Patrick Onghena
Pagina's: 33 - 55