< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Goele Bossaert
- Disciplines:Scientific computing, Bio-informatica en computationele biologie, Maatschappelijke gezondheidszorg, Publieke medische diensten, Toegepaste wiskunde, Statistische en numerieke methoden, Gezondheidswetenschappen, Artificiële intelligentie, Psychologische methoden
Affiliaties
- Leuven Statistisch Centrum (LStat) (Onderzoeksinstituut)
Lid
Vanaf1 mrt 2014 → 29 feb 2016 - Gezins- en Orthopedagogiek (OE) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf15 dec 2007 → 30 sep 2013 - Schoolpsychologie en Ontwikkeling in Context (OE) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 apr 2007 → 31 jul 2008
Projecten
1 - 1 of 1
- Stabiliteit van sociale participatie en eenzaamheid van leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften aan het begin van het gewoon secundair onderwijs.Vanaf1 okt 2012 → 30 sep 2013Financiering: BOF - Andere acties
Publicaties
1 - 10 van 16
- Deletion or Inhibition of the Oxygen Sensor PHD1 Protects against Ischemic Stroke via Reprogramming of Neuronal Metabolism(2016)
Auteurs: Annelies Quaegebeur, Tom Dresselaers, Guy Eelen, Sandra Schoors, dorien Broekaert, Bert Cruys, Kristof Govaerts, Goele Bossaert, Uwe Himmelreich, Thomas Voets, et al.
Pagina's: 280 - 291 - Social participation of students with special educational needs in different educational systems(2015)
Auteurs: Goele Bossaert, Katja Petry
Pagina's: 43 - 54 - Social participation of students with special educational needs in different educational systems(2015)
Auteurs: Goele Bossaert, Anke de Boer, Per Frostad, Sip Jan Pijl, Katja Petry
Pagina's: 43 - 54 - Quality of reciprocated friendships of students with special educational needs in mainstream seventh grade(2015)
Auteurs: Goele Bossaert, Hilde Colpin, Katja Petry
Pagina's: 54 - 72 - Social Participation of Students with Special Educational Needs in Mainstream Seventh Grade(2013)
Auteurs: Goele Bossaert, Hilde Colpin, Katja Petry
Pagina's: 1952 - 1956 - "We are only as strong as we are united, as weak as we are divided'. A dynamic analysis of the peer support networks in the Harry Potter books(2013)
Auteurs: Goele Bossaert
Pagina's: 174 - 185 - Factorial Validity of the Chedoke-McMaster Attitudes Towards Children with Handicaps Scale (CATCH)(2013)
Auteurs: Goele Bossaert, Katja Petry
Pagina's: 1336 - 1345 - Truly included? A literature study focusing on the social dimension of inclusion in education(2013)
Auteurs: Goele Bossaert, Hilde Colpin, Katja Petry
Pagina's: 60 - 79 - De betrouwbaarheid en discriminante validiteit van de Social Participation Questionnaire in het Vlaamse onderwijs(2013)
Auteurs: Goele Bossaert, Katja Petry
Pagina's: 2 - 16 - Loneliness among Students with Special Educational Needs in Mainstream Seventh Grade(2012)
Auteurs: Goele Bossaert, Hilde Colpin, Katja Petry
Pagina's: 1888 - 1897