< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Marc Logman
- Trefwoorden:Economie en toegepaste economische wetenschappen
- Disciplines:Marketing
Affiliaties
- Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Antwerpen) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 feb 2017 → Heden - Onderzoekseenheid Marketing en Organisatie, Leuven (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 jan 2013 → 20 nov 2017 - Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Leuven) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 sep 2007 → 31 okt 2019
Publicaties
1 - 8 van 8
- Marketingplan. De kunst van het in-en uitzoomen.(2022)
Auteurs: Marc Logman
Aantal pagina's: 228 - The interplay between brand and business model architectures: a conceptual grid(2021)
Auteurs: Marc Logman
Pagina's: 1005 - 1023 - Marketingplan(2018)
Auteurs: Marc Logman
Aantal pagina's: 207 - Limits to growing customer value: Being squeezed between the past and the future(2013)
Auteurs: Marc Logman
Pagina's: 655 - 664 - Towards an abductive mode of thinking in management consultancy(2012)
Auteurs: Marc Logman
Pagina's: 1 - 3 - Contextual intelligence and flexibility: Understanding today's marketing environment(2008)
Auteurs: Marc Logman
Pagina's: 508 - 520 - Customer value as an ideation tool(2008)
Auteurs: Marc Logman
Pagina's: 3 - 13 - Understanding consumers' cognitive maps in today's complex marketing environments(2008)
Auteurs: Marc Logman
Pagina's: 68 - 72