< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Anouk Festjens
- Disciplines:Micro-economie, Toegepaste psychologie, Marketing
Affiliaties
- Facultair Onderzoekscentrum BEE (Onderzoeksinstituut)
Lid
Vanaf1 mei 2016 → 31 dec 2018 - Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Leuven) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf14 sep 2009 → 30 apr 2016
Projecten
1 - 1 of 1
- Myopic mindsets and economic decisions.Vanaf1 okt 2009 → 1 okt 2015Financiering: FWO mandaten
Publicaties
1 - 6 van 6
- The value of time(2015)
Auteurs: Anouk Festjens, C Janiszewski
Pagina's: 178 - 195 - The value of time(2015)
Auteurs: Anouk Festjens, C. Janiszewski
Pagina's: 178 - 195 - The value of time(2015)
Auteurs: Anouk Festjens
Pagina's: 178 - 195 - Time-based versus monetary decision making under risk: An experimental investigation(2015)
Auteurs: Anouk Festjens, Sabrina Bruyneel, Siegfried Dewitte
Pagina's: 52 - 72 - What a feeling! Touching sexually laden stimuli makes women seek rewards(2014)
Auteurs: Anouk Festjens, Sabrina Bruyneel, Siegfried Dewitte
Pagina's: 387 - 393 - Women too respond to sexual cues by taking more risks(2014)
Auteurs: Anouk Festjens
Pagina's: 30 - 31