< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Lennert Coenen
- Disciplines:Communicatiewetenschappen, Journalistiek en professioneel schrijven, Media studies, Andere media en communicatie, Informatiewetenschappen
Affiliaties
- School voor Massacommunicatieresearch (OE) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 sep 2013 → Heden
Projecten
1 - 3 of 3
- Media-effecten als onderzoeksprogramma: Een nieuw perspectief op de filosofische, conceptuele en methodologische fundamenten van een wetenschap in crisisVanaf1 okt 2018 → 1 feb 2021Financiering: FWO mandaten
- Personalisatie: de impact van de Filter BubbelVanaf1 dec 2017 → 1 dec 2021Financiering: BOF - Nieuwe Onderzoeksinitiatieven, BOF - doctorale mandaten
- Weten wat we Meten: Een analyse van de analyseniveaus en betekenis van cultivatie-onderzoekVanaf1 okt 2013 → 12 sep 2017Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 10 van 13
- Family Technoference: Exploring Parent Mobile Device Distraction from Children’s Perspectives(2021)
Auteurs: Anneleen Meeus, Lennert Coenen, Steven Eggermont, Kathleen Beullens
Pagina's: 1 - 21 - Adapting the selective exposure perspective to algorithmically governed platforms: The case of Google Search(2021)
Auteurs: Laura Slechten, Cédric Courtois, Lennert Coenen, Bieke Zaman
Pagina's: 1 - 27 - Cultivation and Psychological Processes(2020)
Auteurs: Lennert Coenen
Pagina's: 1 - 15Aantal pagina's: 15 - Need to Evaluate(2020)
Auteurs: Lennert Coenen
Pagina's: 1 - 6Aantal pagina's: 6 - Measurement of Attitudes(2020)
Auteurs: Lennert Coenen
Pagina's: 1 - 12Aantal pagina's: 12 - "Bidirectional socialization: An actor-partner interdependence model of Internet self-efficacy and digital media influence between parents and children"(2019)
Auteurs: Sara Nelissen, Lennert Coenen, Jan Van den Bulck
Pagina's: 1 - 26 - The Bridget Jones Effect: The Relationship between Exposure to Romantic Media Contents and Fear of Being Single Among Emerging Adults(2019)
Auteurs: Elisabeth Timmermans, Lennert Coenen, Jan Van den Bulck
Pagina's: 1 - 25 - The Bridget Jones Effect: The Relationship Between Exposure to Romantic Media Contents and Fear of Being Single Among Emerging Adults(2019)
Auteurs: Elisabeth Timmermans, Lennert Coenen, Jan Van den Bulck
Pagina's: 159 - 169 - Challenging Google Search filter bubbles in social and political information: Disconforming evidence from a digital methods case study(2018)
Auteurs: Cédric Courtois, Laura Slechten, Lennert Coenen
Pagina's: 2006 - 2015 - The problem with our attitude: A meta-theoretical analysis of attitudinal media effects research(2018)
Auteurs: Lennert Coenen, Jan Van den Bulck
Pagina's: 38 - 54