< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Lynn Van den Broeck
- Disciplines:Ontwerptheorieën en -methoden, Mechanica
Affiliaties
- Maakprocessen en -Systemen (MaPS) (Afdeling)
Lid
Vanaf1 aug 2020 → 31 jul 2020 - Werktuigkundige Industriële Ingenieurstechnieken, Campus De Nayer Sint-Katelijne-Waver (Technologiecluster)
Lid
Vanaf1 nov 2014 → 31 jul 2020
Projecten
1 - 4 of 4
- REFL³ECT: levenslang leren bij ingenieursstudentenVanaf25 sep 2022 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Persoonlijke ontwikkelingplannen in levenslang leren voor ingenieursVanaf15 aug 2022 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- De verstrengeling van feedbackgeletterdheid en reflectie: Een longitudinale studie bij ingenieursstudentenVanaf4 mrt 2020 → 4 mrt 2024Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Een gevalideerde positioneringstest en effectieve interventies voor schakelstudenten industrieel ingenieurVanaf7 nov 2014 → 25 feb 2019Financiering: BOF - Nieuwe Onderzoeksinitiatieven
Publicaties
1 - 10 van 24
- Students' and lecturers' perceptions on the importance, training, and assessment of professional and lifelong learning competencies(2023)
Auteurs: Lynn Van den Broeck
- Lifelong Learning as Explicit Part of Engineering Programmes: A Case Study(2023)
Auteurs: Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Pagina's: 902 - 912Aantal pagina's: 11 - An embedded intervention to support the development of student feedback literacy(2023)
Auteurs: Kurt Coppens, Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Aantal pagina's: 12 - Assessing Engineering Students' Preparedness for Lifelong Learning and Self-reflection Competency(2023)
Auteurs: Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Aantal pagina's: 11 - Engineering Science Students' Self-Regulation: A Baseline(2023)
Auteurs: Tinne De Laet, Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Aantal pagina's: 11 - Capturing student feedback literacy using reflective logs(2023)
Auteurs: Kurt Coppens, Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Pagina's: 653 - 666 - Engineering Technology Students' Self-Regulation: A Baseline(2023)
Auteurs: Tinne De Laet, Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Pagina's: 891 - 901 - Lifelong learning as an explicit part of engineering programmes: what can we do as educators? A scoping review.(2022)
Auteurs: Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Pagina's: 774 - 781 - Student perceptions of student support services for first-year engineering students(2022)
Auteurs: Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Pagina's: 1741 - 1750 - Students' perception of a major engineering curriculum reform(2022)
Auteurs: Greet Langie, Lynn Van den Broeck
Pagina's: 478 - 486