< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Tinne De Laet
- Disciplines:Ontwerptheorieën en -methoden, Mechatronica en robotica, Computertheorie, Productietechnieken, Andere mechanische en productie ingenieurswetenschappen, Productontwikkeling, Controlesystemen, robotica en automatisatie
Affiliaties
- Afdeling Productietechnieken, Machinebouw en Automatisering (Afdeling)
Lid
Vanaf26 jul 2004 → 30 sep 2013
Projecten
1 - 10 of 18
- Transitie naar een versterkte centrale werking rond verplichte remediëring.Vanaf1 dec 2022 → 31 dec 2023Financiering: Departement Onderwijs en Vorming
- REFL³ECT: Leren om te blijven leren - Zelfregulatie als kerncompetentie voor levenslang lerenVanaf1 okt 2022 → HedenFinanciering: BOF - projecten, Fonds Recuperatie Fiscale Vrijstelling
- REFL³ECT: levenslang leren bij ingenieursstudentenVanaf25 sep 2022 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Analytics-dashboards voor academische advisering: op weg naar kunstmatige intelligentie voor studentensuccesVanaf8 dec 2021 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Onderwijstechnologie, zelf-regulatie en conceptueel begrip in STEMVanaf1 sep 2020 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Learning Analytics afgestemd op het hoger onderwijs in Ecuador.Vanaf1 jan 2020 → 31 aug 2022Financiering: VLIR-UOS Zuidinitiatieven
- i-LearnVanaf1 mei 2019 → HedenFinanciering: Departement Coördinatie
- Talent- en gedragsgerichte learining dahboards als brug tussen leariniganalytics en onderwijsinterventies.Vanaf1 nov 2017 → 31 okt 2019Financiering: BOF - Geconcert. Onderzoeksacties vanaf 1994
- Gepersonaliseerde gebruikersinterfaces voor aanbevelingssystemen van muziekVanaf9 aug 2017 → 14 jun 2021Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Beheer van onzekerheid in Visual Analytics: Ontwerp van inzichtelijke gebruikersinterfaces voor aanbevelingssystemen en voorspellingsmodellenVanaf21 sep 2016 → 21 sep 2020Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 10 van 140
- Scaffolding students’ use of metacognitive activities using discipline- and topic-specific reflective prompts(2023)
Auteurs: Elien Sijmkens, Mieke De Cock, Tinne De Laet
- Gathering data through learning analytics Will this methodological adaptation for understanding student engagement be a panacea or a panopticon?(2023)
Auteurs: Tinne De Laet
Aantal pagina's: 17 - Invariant Descriptors of Motion and Force Trajectories for Interpreting Object Manipulation Tasks in Contact(2023)
Auteurs: Maxim Vochten, Arno Verduyn, Tinne De Laet, Erwin Aertbeliën, Joris De Schutter
Pagina's: 4892 - 4912 - Engineering Science Students' Self-Regulation: A Baseline(2023)
Auteurs: Tinne De Laet, Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Aantal pagina's: 11 - Learning analytics for co-creation and interactive courseware(2023)
Auteurs: Tinne De Laet
Pagina's: 177 - 194 - Engineering Technology Students' Self-Regulation: A Baseline(2023)
Auteurs: Tinne De Laet, Lynn Van den Broeck, Greet Langie
Pagina's: 891 - 901 - Learning Dashboards for Academic Advising in Practice(2023)
Auteurs: Tinne De Laet
Pagina's: 55 - 75Aantal pagina's: 23 - Een kritisch constructief perspectief op Learning Analytics(2023)
Auteurs: Tinne De Laet
Pagina's: 48 - 60 - Edubots as academic advisers: A speculative social science fiction thought-experiment(2022)
Auteurs: Wim Van Petegem, Tinne De Laet
Pagina's: 90 - 97 - Educating for a New Future: Making Sense of Technology-Enhanced Learning Adoption - 17th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2022, Toulouse, France, September 12–16, 2022, Proceedings(2022)
Auteurs: Tinne De Laet
Aantal pagina's: 647