Zoek expertise

1 - 10 of 3920 resultaten

Zoek term:

Onderzoekseenheid Marketing en Organisatie, Leuven KU Leuven

De Onderzoekseenheid Marketing en Organisatie, Leuven, bestaat uit de volgende twee onderzoeksgroepen:

1) De Onderzoeksgroep Marketing, Leuven, is gespecialiseerd in het begrijpen van consumentengedrag in een wereld van ongekende keuzevrijheid en hoe ze omgaan met een continue stroom van kansen die ofwel hen ondersteunen of hen afleiden van het bereiken van hun doelen. Het Marketing-model onderzoeksteam richt zich op het veranderende ...

Organisatie, beleid en sociale ongelijkheden in gezondheidszorg Vrije Universiteit Brussel

Verantwoordelijke

Multidisciplinair fundamenteel en toegepast (evaluatie) onderzoek doen in volgende domeinen: internationaal vergelijkend gezondheidssysteemonderzoek, vergelijkend onderzoek op het gebied van gezondheidszorg (organisatorische modellen en interorganisationele netwerken), het gebruik van technologieën in de gezondheidszorg, sociaaleconomische ongelijkheden in gezondheid

Onderzoeksgroep Arbeid, Organisatie en Sociale Dialoog KU Leuven

Verantwoordelijke

De onderzoeksgroep Arbeid en organisatie onderzoekt hoe arbeid is georganiseerd en wat de effecten daarvan zijn op de kansen op kwalitatieve en duurzame jobs, in het bijzonder voor kwetsbare groepen. Centrale vragen in het onderzoek zijn onder meer: Hoe verandert de arbeidsorganisatie in bedrijven, instellingen en administraties? Hoe evolueren arbeidstaken, lonen en arbeidsvoorwaarden, veiligheid en gezondheid en medezeggenschap van ...

Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie Universiteit Gent

Verantwoordelijke
De vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie maakt deel uit van de faculteit Economie en Bedrijfskunde en voert onderzoek uit binnen het domeinen van marketing, innovatie en organisatie.