Zoek expertise

1 - 10 of 1671 resultaten

Zoek term:

Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Brussel) KU Leuven

Onderzoekstopics van unit zijn :

  • Dienstenarketing & Management: Klantenservice, klachtenmanagement, klantentevredenheid, klantenloyaliteit, service medewerkers,...
  • Maatschappelijk verantwoorde marketing: Fondsenwerving, consumentenethiek, duurzame consumptie,

Marketing Universiteit Antwerpen

Verantwoordelijke
Marketing heeft betrekking op de relaties tussen een organisatie en haar publieken, met het oog op het verwezenlijken van haar doelstellingen. Traditioneel wordt het vakgebied marketing gestructureerd aan de hand van een functionele indeling: product, prijs-, communicatie- en distributiebeleid. Daarnaast wordt een indeling naar doelgroepen gehanteerd: businessmarketing, consumentenmarketing, dienstenmarketing enz. Marketing heeft ook een ...

Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Leuven) KU Leuven

Het onderzoekscentrum Marketing focust op uitmuntendheid in onderzoek en onderwijs. Onze groep verricht diepgaand en bedrijfsrelevant academisch onderzoek overheen het hele marketing spectrum, waaronder marketingmodellering, marketing management & strategie en consumentengedrag.

Marketing Universiteit Hasselt

Verantwoordelijke
Het onderzoek van de onderzoeksgroep Marketing is toegespitst op het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag in zowel commerciële als niet-commerciële settings. Kenmerkend voor alle onderzoeksprojecten is dat het verenigen van praktische toepasbaarheid en wetenschappelijke hoogstaande kwaliteit. Kernbegrippen zijn: klantwaarde, sensorische marketing, co-creatie, en healthcare marketing.

Vakgroep Marketing Universiteit Gent

Het onderzoek binnen de vakgroep concentreert zich binnen vier onderzoeksdomeinen: business-to-business, consumentengedrag, data analytics en overheidsmarketing

Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie Universiteit Gent

Verantwoordelijke
De vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie maakt deel uit van de faculteit Economie en Bedrijfskunde en voert onderzoek uit binnen het domeinen van marketing, innovatie en organisatie.

Onderzoekseenheid Marketing en Organisatie, Leuven KU Leuven

De Onderzoekseenheid Marketing en Organisatie, Leuven, bestaat uit de volgende twee onderzoeksgroepen:

1) De Onderzoeksgroep Marketing, Leuven, is gespecialiseerd in het begrijpen van consumentengedrag in een wereld van ongekende keuzevrijheid en hoe ze omgaan met een continue stroom van kansen die ofwel hen ondersteunen of hen afleiden van het bereiken van hun doelen. Het Marketing-model onderzoeksteam richt zich op het veranderende ...